fbpx

Så går köpanmälan till

Den 12 september klockan 09.00 startar försäljningen av bostäderna. Här kan du läsa steg för steg hur du går till väga för att göra en köpanmälan.

  1. Köpanmälan öppnar
    Den 12 september klockan 09.00 kan du göra en köpanmälan via ett formulär här på hemsidan. Det går inte att komma åt formuläret innan utsatt tid.
     
  2. Fyll i dina uppgifter
    I formuläret fyller du i person- och kontaktuppgifter samt vilken bostad du är intresserad av att köpa. Det är viktigt att uppgifterna är korrekta så att Fastighetsbyrån kan kontakta dig med erbjudande om att köpa en bostad. Bostäderna fördelas i turordning baserat på den tidpunkt vi tog emot din köpanmälan – så tänk på att vara ute i god tid!
     
  3. Rangordna dina val
    I formuläret finns möjlighet att göra upp till fem rangordnade val. Observera att vi inte kan garantera tilldelning av något av valen utan att det är turordningen som avgör vilken bostad du får erbjudande om att köpa. Ju fler val du gör, desto större chans att du får erbjudande om att köpa någon av de bostäder du valt.
     
  4. Mäklaren kontaktar dig
    Fastighetsbyrån kommer att kontakta dig och lämna besked om tilldelning och erbjudande om att teckna bindande förhandsavtal. Det är därför viktigt att du är anträffbar dagarna efter köpanmälan gjorts.
     
    Har du frågor om säljstart, köpanmälan eller tilldelning av bostäder? Kontakta Fastighetsbyrån Nynäshamn på 08-520 274 84.

Dela det här på

Dela på facebook
Facebook
Dela på twitter
Twitter
Dela på linkedin
LinkedIn
Shopping Basket